Otazky

Pálivý zápach při zahřívání vozu – Samara Family.

  • Registrace
  • vchod
  • Na začátek fóra
  • Pravidla fóra
  • Starý design
  • Nejčastější dotazy
  • Vyhledávání
  • Členové

  • Seznam fór AUTOLADA.RU
  • Rodina “Samara”

Page 1 z 2

Na fóru 13 let Zprávy: 367 Od: Petrohrad Auto: VAZ-21102 2002

Ahoj všichni! 1. března jsem se stal hrdým majitelem karburátoru VAZ-21099, motor 21083. Dostal jsem auto z roku 2001 za 65000 10 rublů. Zvenku je trochu zkorodovaný, ale na podélnících nejsou ani pavouci. Nikdy jsem neměl nehodu, přede mnou byl jeden majitel, starší muž, který to před 66 lety koupil z showroomu. Mimochodem, auto je z Estonska, podle názvu má 1500 koní, ale objem je 15. Vše v pořádku, nic se nerozbije. Zaklepat na dřevo. Ale je tu jedna věc. Při startu z chladu, a tedy při zahřívání, se objeví pálivý zápach. V kabině je to cítit pouze při zapnutém topení. Kolem auta je hrozný zápach a zpod předních kol jde trochu bílého kouře. A po XNUMX minutách jako by se nic nestalo, zápach se vyčistí a vše je v pořádku. jaké jsou vaše myšlenky?

Na fóru 15 let Zprávy: 27304 Od: Sovětský svaz, DPR, Makeevka Auto: VAZ 21099,1999, 355. MPSZ. XNUMXtis km.

Alex.G. napsal:

Kolem auta je hrozný zápach a zpod předních kol jde trochu bílého kouře.

Případně někde uniká chladicí kapalina, která se valí do výfukového potrubí, které po zahřátí odpařuje chladicí kapalinu se specifickým zápachem, páru, ze které si spletete kouř z pod předních kol. Tuto možnost bych zaškrtl.

Na fóru 18 let Zprávy: 8397 Od: 61 rus Auta: 2106 1986, 21150i 2000 bosh 1-5-4 s VP!

zápach spáleniny nebo výfuku?

Na fóru 13 let Zprávy: 367 Od: Petrohrad Auto: VAZ-21102 2002

kazak1102 napsal:

Tuto možnost bych zaškrtl.

To je to, co mě napadlo od samého začátku. Ano, nemrznoucí kapalina unikala, trubky se drolily, a proto byly vyměněny. Celkem jsem vyměnil 5 trubek včetně trubek topení bez efektu. No, možná přestala unikat nemrznoucí směs.

DuKCH napsal:

zápach spáleniny nebo výfuku?

Je to přesně to pálení, je to pocit, jako by hořela elektroinstalace.

PS
Pálivý zápach se při zahřívání objeví až po dlouhém stání (5 hodin a více). Pokud auto stojí méně než tuto dobu, není cítit spálenina.

Na fóru 14 let Zprávy: 830 Od: Krasnodarské území Auto: 21124_1,6-16.kl_2006_(sníh)__

je tam hadička od víka ventilu ke karburátoru, možná praskla a na kalhoty mi kapal olej
nebo jak říkali nemrznoucí směs

Na fóru 13 let Zprávy: 6 Od: 69 RUS Auto: 21134, 2010

Vypadá to, že tam opravdu došlo k úniku. Při zahřátí se materiál roztahuje, mezery se zmenšují a netěsnost se zastaví. Pokud dlouho nestojí, prostě nemá čas úplně vychladnout, a proto jsou mezery malé a neumožňují úniky.
souhlasím s Kazak1102 : bílý kouř a zápach – s největší pravděpodobností jde o chladicí kapalinu.

Přečtěte si více
Uzemnění elektrických instalací a zařízení - pravidla a požadavky | EZETEK

Na fóru už 16 let Zprávy: 10552 Od: This is Samara! Více zábavy! Vůz: Hyundai Solaris 1,6 AT Comfort 2020 (Winter+Light+Advanced)

těsnění rozdělovače pro výměnu. IMHO.
v mrazu je pekelný smrad, z pod kapoty se kouří. všechny příznaky

Na fóru 13 let Vzkazy: 53 Od: Chapayevsk Auto: 21150lux, 2005, motor 2111 8 tř., mozky Bosch 7.9.7

chladící kapalina může kapat na dráty, jak se spálil startér mého otce (((na kopejku).

Na fóru 13 let Zprávy: 367 Od: Petrohrad Auto: VAZ-21102 2002

Dnes večer jsem spěchal do práce, měl jsem velké zpoždění, na obchvatu byla průměrná rychlost 150-160 (to je podle tachometru, je jasné, že lže, ale to není to hlavní) otáčky se držely asi 15-20 tis po dobu asi 4-4,5 minut, po 10 minutách jízdy se objevil stejný zápach jako při zahřívání. Trochu čerstvého vzduchu po opuštění okruhu. Hmmm. Chladicí kapalina ale vůbec neodchází. Mimochodem, asi před třemi týdny byl moment, kdy auto žralo olej, přes noc hladina klesla z maxima pod minimum, ale taková anomálie se stala jen jednou, nyní je vše v pořádku.

Na fóru 13 let Zprávy: 367 Od: Petrohrad Auto: VAZ-21102 2002

Mimochodem, pod autem nikdy nebyly žádné fleky, interiér je suchý, ochrana klikové skříně taky.
Upozornění: 1

Na fóru už 16 let Zprávy: 10552 Od: This is Samara! Více zábavy! Vůz: Hyundai Solaris 1,6 AT Comfort 2020 (Winter+Light+Advanced)

dimok163 napsal:

chladicí kapalina může kapat na vodiče.

v sekáči to nejde. pouze pokud má otvor v chladiči velikost pěsti
Alex.G. napsal:

Chladicí kapalina ale vůbec neodchází.

Jak voní nádrž?
Alex.G. napsal:

auto žralo olej

větrání klikové skříně je ucpané.
Opakuji:
Lyokha198 napsal:

těsnění rozdělovače pro výměnu. IMHO.

nedrncá motor při zvýšení otáček?

Na fóru 13 let Zprávy: 367 Od: Petrohrad Auto: VAZ-21102 2002

Lyokha198 napsal:

Teď jsem šel a přičichl k tomu, mám podezření, že to nijak nevoní, jen lehce gumové, myslím, že je to ze samotné nádrže, i když se mohu mýlit. Obecně nádrž trochu zapáchá gumou.

Lyokha198 napsal:

větrání klikové skříně je ucpané.

A teď už je skoro měsíc vše v pořádku.

Na fóru 13 let Zprávy: 367 Od: Petrohrad Auto: VAZ-21102 2002

Lyokha198 napsal:

nedrncá motor při zvýšení otáček?

Zdá se, že ne, někdy na 2., 3. a 4. převodovém stupni, když sešlápnete pedál na podlahu, se přidá kovový zvuk, podobný rychlému chvění ochrany klikové skříně proti motoru, mohu se mýlit, ale zní to tak, že když pedál trochu povolíte, zmizí.

Na fóru 14 let Zprávy: 830 Od: Krasnodarské území Auto: 21124_1,6-16.kl_2006_(sníh)__

to jsou ventily, které chrastí, když šlápnete na plyn (záleží na benzínu)

Přečtěte si více
Můžete dát jablka králíkům a jak je krmit

Na fóru 16 let Zprávy: 29 Od: Perm Auto: VAZ 21154-26 “Cosmos” 2011

Lyokha198 napsal:

těsnění rozdělovače pro výměnu. IMHO.
v mrazu je pekelný smrad, z pod kapoty se kouří. všechny příznaky

Ano, taky s tebou souhlasím a možná někde teče výfukový systém v těch místech, kde se připojuje výfuk

Na fóru 18 let Zprávy: 8397 Od: 61 rus Auta: 2106 1986, 21150i 2000 bosh 1-5-4 s VP!

existuje možnost – nový pás se brousí.

Na fóru 13 let Zprávy: 367 Od: Petrohrad Auto: VAZ-21102 2002

Vadim115 napsal:

možná někde teče výfukový systém v těch místech, kde se výfukový systém připojuje

Výfuk opravdu teče, je to slyšet pod autem, ale jak to může souviset se zápachem spáleniny?

Zhenya1777 napsal:

to jsou ventily, které chrastí, když šlápnete na plyn (záleží na benzínu)

Existuje na to nějaká léčba? Začalo to po týdnu a půl ježdění na benzín 95 Shell (ve městě spotřeba klesla o 3,5-4 litry a znatelné posílení se objevilo při 3tis/ot) a následném návratu k 92. Lukoilu.

DuKCH napsal:

existuje možnost – nový pás se brousí.

Řemen byl měněn před měsícem a půl, hned po koupi auta, nemyslím si, že by se mohl ještě opotřebovat.

Na fóru 14 let Zprávy: 830 Od: Krasnodarské území Auto: 21124_1,6-16.kl_2006_(sníh)__

Alex.G. je ošetřena dobrým filtrem (benzín) – seřízení bugů a časování zapalování – (toto cvakání je normální – a to vše kvůli našemu benzínu) – budete si muset vybrat buď jízdu na 92 ​​nebo 95 – protože pokud jedete neustále na 95, můžete u tohoto aktuátoru upravit štěnice a zapalování (a pokud na 92 ​​měníte často, ale reg – pokud to děláte moc neklepat – pokud opravdu potřebujete úpravu, je to nutné)[/spoiler]

Na fóru 15 let Zprávy: 39 Od: Novosibirsk Auto: VAZ-2108

Co s tím má společného “náš” benzín? Detonace (to, čemu říkáte “klepání ventilu”) jsou mikrovýbuchy ve spalovací komoře – normální jev u karburátoru. Pokud to není příliš dlouhé. Jeho nepřítomnost svědčí o pozdním zážehu, delší detonace značí brzké vznícení. Při výměně benzínu s jiným detonačním odporem (oktanovým číslem) je nutné upravit časování zapalování.

Na fóru 14 let Zprávy: 728 Auto: VAZ 21093 carb, 1997

Alex.G. napsal:

Ahoj všichni! 1. března jsem se stal hrdým majitelem karburátoru VAZ-21099, motor 21083. Dostal jsem auto z roku 2001 za 65000 10 rublů. Zvenku je trochu zkorodovaný, ale na podélnících nejsou ani pavouci. Nikdy jsem neměl nehodu, přede mnou byl jeden majitel, starší muž, který to před 66 lety koupil z showroomu. Mimochodem, auto je z Estonska, podle názvu má 1500 koní, ale objem je 15. Vše v pořádku, nic se nerozbije. Zaklepat na dřevo. Ale je tu jedna věc. Při startu z chladu, a tedy při zahřívání, se objeví pálivý zápach. V kabině je to cítit pouze při zapnutém topení. Kolem auta je hrozný zápach a zpod předních kol jde trochu bílého kouře. A po XNUMX minutách jako by se nic nestalo, zápach se vyčistí a vše je v pořádku. jaké jsou vaše myšlenky?

Přečtěte si více
Výsadba cínie v roce 2025 podle lunárního kalendáře: kdy zasít, příznivé dny

Začal bych lokalizací kuřáckého prostoru. skutečnost, že je to nemrznoucí směs, je 99%. jediná otázka je kde.
Pokud zpod předních kol vychází kouř, pak ráno otevřete kapotu, nastartujte auto a vlezte si ji prohlédnout zblízka. Tam, kde je kouř, vyměňte buď trubku nebo těsnění, nebo utáhněte svorky.
Jednu dobu se mi kouřila termoska, strašně jsem se bála, už jsem ji chtěla vyměnit, ale když přišly sychravé dny, problém zmizel, zřejmě se na ní usazoval kondenzát, ale kouř byl veselý.

Na fóru 13 let Zprávy: 367 Od: Petrohrad Auto: VAZ-21102 2002

Iv-2108 napsal:

Co s tím má společného “náš” benzín? Detonace (to, čemu říkáte “klepání ventilu”) jsou mikrovýbuchy ve spalovací komoře – normální jev u karburátoru. Pokud to není příliš dlouhé. Jeho nepřítomnost svědčí o pozdním zážehu, delší detonace značí brzké vznícení. Při výměně benzínu s jiným detonačním odporem (oktanovým číslem) je nutné upravit časování zapalování.

Důvodem pro přepnutí zpět z 95 na 92 ​​jsou varování mých známých a mechaniků o hrozícím vyhoření ventilů a situaci, kdy nadšeně vykřiknu: „Ach, sakra! “Přece udeřil!”

Niksea napsal:

. pak ráno otevřete kapotu, nastartujte auto a vlezte dovnitř pro přesnější pohled.

Ještě jsem to nedělal, zítra se na to podívám

PS
Dnes jsem šel vyměnit pneumatiky a začal se valit kouř a hned za jízdy, když jsem zastavil na semaforu, bylo cítit spálení.
PPS
Mimochodem, volant se velmi obtížně otáčel. Dříve jsem to mohl otáčet téměř dlaní, ale po výměně bot to musím dělat oběma rukama, je to opravdu těžké.

Na fóru už 16 let Zprávy: 10552 Od: This is Samara! Více zábavy! Vůz: Hyundai Solaris 1,6 AT Comfort 2020 (Winter+Light+Advanced)

Alex.G. napsal:

Důvodem pro přepnutí zpět z 95 na 92 ​​jsou varování mých známých a mechaniků o hrozícím vyhoření ventilů a situaci, kdy nadšeně vykřiknu: „Ach, sakra! “Přece udeřil!”

Takovou mechaniku je třeba praštit po hlavě. z pátého nic nebude. nevěř jim. Sám jsem tankoval karburátor 21083 z poloviny za sekundu a z poloviny za pátou (když jsem chtěl jet rychle a po dálnici). ale od osmého z jedné nádrže osmého vyhoří ventily

Alex.G. napsal:

Mimochodem, volant se velmi obtížně otáčel. Dříve jsem to mohl otáčet téměř dlaní, ale po výměně bot to musím dělat oběma rukama, je to opravdu těžké.

nejsou žádné trny. skvrna se zvětšila – teď máš bolest v zadku ji kroutit. alespoň si zvyknout na ticho
Alex.G. napsal:

Dnes jsem šel vyměnit pneumatiky a začal se valit kouř a hned za jízdy, když jsem zastavil na semaforu, bylo cítit spálení.

Náboženství vám nedovolí vystoupit a podívat se, odkud kouř vychází. V tom případě bych vlezl pod auto! a je mi fuk, že za mnou někdo troubí. Ti chytří to pochopí, ostatním to nevadí

Přečtěte si více
Ivotní cyklus včely dělnice - vývoj včely od vajíčka ke včelě

Na fóru 13 let Zprávy: 367 Od: Petrohrad Auto: VAZ-21102 2002

Lyokha198 napsal:

nejsou žádné trny. skvrna se zvětšila – teď máš bolest v zadku ji kroutit. alespoň si zvyknout na ticho

No, neřekl bych, že Barum je tišší než můstek s hroty a točit se je v zadku, ale ne o tolik! Tatínkova 99, kterou prodal před 8 lety, měla volant, který se netočil tak silně. I když si na to možná opravdu potřebujete zvyknout

Lyokha198 napsal:

Náboženství vám nedovolí vystoupit a podívat se, odkud kouř vychází. V tom případě bych vlezl pod auto! a je mi fuk, že za mnou někdo troubí. Ti chytří to pochopí, ostatním to nevadí

Volný byl jen jeden pruh, kterým jsem jel a podle toho všechny ostatní I když kdyby byly problémy s autem vážnější, tak i v takové situaci bych si dal výstražná světla.

Na fóru už 16 let Zprávy: 10552 Od: This is Samara! Více zábavy! Vůz: Hyundai Solaris 1,6 AT Comfort 2020 (Winter+Light+Advanced)

Alex.G. napsal:

No, neřekl bych, že Barum je tišší než most s hroty

Na zimu mám Michelin a na léto Nokian. rozdíl je obrovský.
Alex.G. napsal:

Tatínkova 99, kterou prodal před 8 lety, měla volant, který se netočil tak silně.

Jaká byla šířka pneumatik? nějakých 165. a teď máš asi 185. a zdá se to tak ze zvyku

Na fóru 13 let Zprávy: 367 Od: Petrohrad Auto: VAZ-21102 2002

Lyokha198 napsal:

Jaká byla šířka pneumatik? nějakých 165. a teď máš asi 185. a zdá se to tak ze zvyku

Právě naopak, zimní 175, používaný z Japonska, a letní 165.
Lyokha198 napsal:

od páté se nic nestane

Jak je to ale s delší dobou spalování a tím i vyšším zahříváním ventilů a pístů?
No, to je mimo téma.
Šel jsem zahřát auto, večer napíšu jak to jde. Možná dám i nějaké fotky.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button